28 січня 2022 відбулося чергове планове засідання обласної методичної секції педагогічних працівників професій сфери послуг закладів професійної (професійно-технічної) освіти Закарпатської області. 03.12. 2021 УЧНІ ПРИЙНЯЛИ УЧАСТЬ У АКЦІЇ "ЗУПИНЕМО НАСИЛЬСТВО РАЗОМ"Всеукраїнський тиждень професійної (професійно-технічної) освіти
25 листопада 2021 з учнями Оноківської загальноосвітньої школи майстри виробничого навчання Чаловка Оксана Михайлівна та Борисенко Людмила Іванівна провели тренінг «Моя професія – моє майбутнє».В першому семестрі навчального року з 03.09 2021 року по 20. 11. 2021 року, майстр виробничого навчання перукарського напрямку Чаловка Оксана Михайлівна, розширює можливості свої професійнійної діяльності в салоні краси "Estetika" м. Ужгорода. по завершенню стажування отримає довідку про стажування. Відповідно до затвердженого плану-графіка стажування педагогічних працівників Ужгородського вищого комерційного училища КНТЕУ у 2021 року в умовах виробництва відбувається довгострокове стажування майстра виробничого навчання перукарського напрямку, яке є обов'язковою частиною підвищення кваліфікаціх. Мета стажування – вивчення новітніх виробничих і педагогічних технологій, ознайомлення з сучасними матеріалами та інструментами, підтвердження робітничих кваліфікації перукар-модельєр, візажист. За підсумками стажування педагогічні працівники отримали відповідні довідки.
ОБМІН ДОСВІДОМ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПРОФЕСІЙ СФЕРИ ПОСЛУГ «ПРАКТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДИСТАНЦІЙНИМИ ЗАСОБАМИ»
22 квітня 2021 році, відбулося чергове планове засідання обласної методичної секції педагогічних працівників професій сфери послуг закладів професійної (професійно-технічної) освіти Закарпатської області, обмінювалися досвідом з організації самостійної роботи здобувачів освіти дистанційними засобами. В роботі взяли участь 12 педагогів із 3 закладів освіти. Методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти Тетяна Хільченко на початку заходу в інтерактивній формі за допомогою чата платформи Zoom актуалізувала знання освітян з питань дистанційного та змішаного навчання. Цікавими та змістовними були виступи: Лесюк О.М., викладачки професійно-теоретичної підготовки Хустського професійного ліцею сфери послуг, Чаловки О.М. і Шпонтак Т.Ю., педагогів Ужгородського вищого комерційного училища КНТЕУ, Талабішки М.І., викладачки професійно-теоретичної підготовки ДНЗ «Мукачівський центр ПТО». Виявляється, що найчастіше для організації дистанційного навчання освітяни області використовують платформи Zoom, Classtime, додатки Google Meet, Google Classroom, для поширення інформації – застосунок для смартфонів Viber. У більшості профтехосвітян є особисті навчальні блоги, також практикують Learningapp. Обговорили подальшу співпрацю з наповнення електронного навчально-методичного комплексу з професії перукар.
29 листопада 2017 року представила доповідь на засіданні педагогічної ради "Інноваційні технології при формуванні компетентностей учнів на уроках виробничого навчання"
Стаття у журналі "Вісник" - "З досвіду роботи майстра виробничого навчання при вивченні теми "Хімічна завивка волосся"
Публікація "Типові помилки при виконанні деяких перукарських операцій"
27.09.2019 року викладач спецдисциплін з предмету «Перукарська справа» Чаловка О.М. та майстер виробничого навчання Шпонтак Т.Ю у групі №11з професії перукар(перукар-модельєр), провели бінарний урок на тему «Відпрацювання прийому стрижки волосся за допомогою філірувальної бритви. Стрижка «Французька».
У ході уроку учні закріпили знання одержані на уроці теоретичного навчання, методом бліц-опитування та повторили стрижку за допомогою схематичного зображення. Для досягнення мети уроку майстер виробничого навчання застосовувала інструкційно-технологічні карти та практичний показ прийомів виконання стрижки за допомогою філірувальної бритви.
30 листопада відбувся відкритий урок з предмету матеріалознавство у групі №6.
Тема уроку: Засоби догляду за волоссям після фарбування та хімічної завивки.
Розробка уроку , презентації до уроку, схеми виконання стрижок


Немає коментарів:
Дописати коментар