Підвищення кваліфікації


15 червня 2023 року відбувся коворкінг педагогічних працівників професійної сфери послуг закладів професійної (професійно-технічної) освіти області.





Творчий звіт 2023

08.01.2023 Р. - 14.02.2023 Р. І ЕТАП  КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ        ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ) УКРАЇНИ, БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ НЕПЕРЕРВНОІ ПЕДАГОГІЧГОЇ ОСВІТИ

Тема випускної роботи: Використання тестових технологій для перевірки навчальних досягнень здобувачів освіти

    14.11.2022 Р. - 18.11.2022 Р. ІІІ ЕТАП  КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ         ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ) УКРАЇНИ, БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ НЕПЕРЕРВНОІ ПЕДАГОГІЧГОЇ ОСВІТИ
ТЕМА ВИПУСКНОЇ РОБОТИ: Мотивація навчальної діяльності майбутніх кваліфікованих робітників  як спосіб  підвищення ефективності освітнього процесу закладів професійної освіти


ПО ЗАКІНЧЕННЮ КУРСІВ ОТРИМАЛА  СВІДОЦТВО ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

29.11.2022 р. Виступ на педраді "Роль педагога у підвищені якості уроку"


ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙНДМЕППІНГУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ


Perukar 22   28 червня на засіданні обласної методичної комісії педагогічних працівників професій сфери послуг закладів професійної (професійно-технічної) освіти опановували педагогічну технологію майндмеппінгу (ментальних карт). Методист НМЦ ПТО Тетяна Хільченко ознайомила учасників з поняттям, принципами створення карт та можливістю їх застосування в освітньому процесі з професії перукар. В якості приклада продемонструвала, як тему «Класифікація шампунів» можна представити у вигляді такої карти.
   На практичній частині семінару педагоги спробували використати отриману інформацію. Кожен для себе обрав тему, потім на аркуші паперу або заздалегідь заготованій віртуальній дошці Jumboard з’явилися нові ментальні карти з професійно-теоретичної підготовки перукарів: «Фарбники І групи» (Лесюк О.М., ХПЛСП), «Класифікація зачісок» (Данилишина О.В., УВКУ ДТЕУ), «Стрижка Каре» (Шпонтак Т.Ю., Гажлінскі О.І., УВКУ ДТЕУ), «Стрижка Каскад» (Талабішка М.І., Чурей В.І., ДНЗ «МЦ ПТО»), «Будова волосся» (Чаловка О.М., УВКУ ДТЕУ). В цілому, з’ясувалось, що подібна техніка створення схем існувала і раніше. А саме технологія майндмеппінгу дозволяє робити це у більш довільній творчій формі, яка сприяє полегшеному засвоєнню освітнього матеріалу.

      Perukar 4 22Perukar 3 22Perukar 2 22

31 травня 2022 року Інститут професійної освіти Національгої академії педагогічних наук України проводив онлайн-тренінг "Розроблення і застосування дистанційних курсів в умовах змішаного навчання".
У рамках тренінгу опрацьовувалися теми: "Розроблення електронних навчальних курсів для змішаного навчання за допомогою G Suite для освіти".
"Технологія створення дистанційного курсу в СДН MOODLE.

28 січня 2022 відбулося чергове планове засідання обласної методичної секції педагогічних працівників професій сфери послуг закладів професійної (професійно-технічної) освіти Закарпатської області.

В першому семестрі  навчального року  з 03.09 2021 року по 
20. 11. 2021 року, майстр виробничого навчання перукарського напрямку Чаловка Оксана Михайлівна,  розширює можливості  свої професійнійної діяльності в салоні краси  "Estetika" м. Ужгорода. по завершенню стажування отримає довідку про стажування.
          Відповідно до затвердженого плану-графіка стажування педагогічних працівників Ужгородського вищого комерційного училища КНТЕУ у 2021 року в  умовах виробництва відбувається довгострокове стажування майстра виробничого навчання перукарського напрямку, яке є обов'язковою частиною підвищення кваліфікаціх.  
          Мета стажування – вивчення новітніх виробничих і педагогічних технологій, ознайомлення з сучасними матеріалами та інструментами, підтвердження робітничих  кваліфікації перукар-модельєр, візажист. За підсумками стажування педагогічні працівники отримали відповідні довідки.

ОБМІН ДОСВІДОМ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПРОФЕСІЙ СФЕРИ ПОСЛУГ «ПРАКТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДИСТАНЦІЙНИМИ ЗАСОБАМИ»

 22 квітня 2021 році, відбулося чергове планове засідання обласної методичної секції педагогічних працівників професій сфери послуг закладів професійної (професійно-технічної) освіти Закарпатської області, обмінювалися досвідом з організації самостійної роботи здобувачів освіти дистанційними засобами. В роботі взяли участь 12 педагогів із 3 закладів освіти. Методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти Тетяна Хільченко на початку заходу в інтерактивній формі за допомогою чата платформи Zoom актуалізувала знання освітян з питань дистанційного та змішаного навчання. Цікавими та змістовними були виступи: Лесюк О.М., викладачки професійно-теоретичної підготовки Хустського професійного ліцею сфери послуг, Чаловки О.М. і Шпонтак Т.Ю., педагогів Ужгородського вищого комерційного училища КНТЕУ, Талабішки М.І., викладачки професійно-теоретичної підготовки ДНЗ «Мукачівський центр ПТО». Виявляється, що найчастіше для організації дистанційного навчання освітяни області використовують платформи Zoom, Classtime, додатки Google Meet, Google Classroom, для поширення інформації – застосунок для смартфонів Viber. У більшості профтехосвітян є особисті навчальні блоги, також практикують Learningapp. Обговорили подальшу співпрацю з наповнення електронного навчально-методичного комплексу з професії перукар.










Немає коментарів:

Дописати коментар